Foro / Pareja

Carta para mi novio que está en prision

Última respuesta: 23 de agosto de 2019 a las 14:06
L
lolitalempika
20/8/19 a las 21:16

Hola me gustaría empezar una conversación para poder dejar constancia de la primera carta que le he enviado a mi pareja que está en prisión, condenado a 6 meses por conducir sin puntos en el carnet. Me gustaría poder ayudar alguna otra chica que esté en mi lugar y tenga su pareja lejos y a que he buscado por internet ideas para la carta y me ha costado mucho encontrar algo.así que aquí os dejo mi carta para que podáis opinar, la carta está escrita en catalán espero que nadie se ofenda pero si la traduzco al castellano no me suena tan bonita.

Carta per a la meva parella que esta a presó.

Hola amor meu! t'envio aquesta carta perquè tinguis alguna cosa tangible que et recordi a mi ja que no puc estar tot el dia a sobre teu perquè no ens deixen...vull que cada cop que et sentis sol puguis llegir aquesta carta i et sentis arropat i sentis que estic sempre amb tu.
els dies passen lents però em consola saber que aquest mal que ara m'oprimeix no durarà per sempre ja que en poc temps la vida ens donarà una segona oportunitat per estimar-nos i cuidar-nos l'un a l'altre.
Tens que saber que pots comptar amb mi, que estic i estaré amb tu, en lo bo i lo dolent i que sentis que estic al teu costat en aquest moment tan difícil i ruin. Et garanteixo que superarem aquesta situació i tornarem a viure la vida però aquesta vegada d'una manera més correcta i valorant moltíssim els petits moments.
No estàs sol vida meva passi el què passi jo seguiré buscant la manera d'accedir al teu interior i fer-te sentir acompanyat i quan surtis buscarem solucions per a tots els problemes que puguin vindre, junts tindrem la força per superar-ho tot perquè l'amor que sentim l'un per l'altre és més fort que qualsevol circumstància, tingués força per favor, pensa en mi, tanca els ulls i podràs sentir com t'abraço ben fort jo faré el mateix.
En fi l'únic que vull és que sàpigues que t'espero fora, que no marxaré sense tu a cap banda.
Besades, abraçades, mimitos y de tot un poc d'aquesta doneta que nomes pot pensar amb tu.
T'ESTIMO SOLET MEU NO M'OBLIDÉS I CUIDA'T MOLT!

…...............

Ver también

La respuesta más útil

N
nill
20/8/19 a las 21:56

Oso ondo. Gutun eder bat. Asko gustatu zitzaidan. Molt be chiquet.

L
lolitalempika
20/8/19 a las 21:42
En respuesta a lolitalempika

Hola me gustaría empezar una conversación para poder dejar constancia de la primera carta que le he enviado a mi pareja que está en prisión, condenado a 6 meses por conducir sin puntos en el carnet. Me gustaría poder ayudar alguna otra chica que esté en mi lugar y tenga su pareja lejos y a que he buscado por internet ideas para la carta y me ha costado mucho encontrar algo.así que aquí os dejo mi carta para que podáis opinar, la carta está escrita en catalán espero que nadie se ofenda pero si la traduzco al castellano no me suena tan bonita.

Hola amor meu! t'envio aquesta carta perquè tinguis alguna cosa tangible que et recordi a mi ja que no puc estar tot el dia a sobre teu perquè no ens deixen...vull que cada cop que et sentis sol puguis llegir aquesta carta i et sentis arropat i sentis que estic sempre amb tu.
els dies passen lents però em consola saber que aquest mal que ara m'oprimeix no durarà per sempre ja que en poc temps la vida ens donarà una segona oportunitat per estimar-nos i cuidar-nos l'un a l'altre.
Tens que saber que pots comptar amb mi, que estic i estaré amb tu, en lo bo i lo dolent i que sentis que estic al teu costat en aquest moment tan difícil i ruin. Et garanteixo que superarem aquesta situació i tornarem a viure la vida però aquesta vegada d'una manera més correcta i valorant moltíssim els petits moments.
No estàs sol vida meva passi el què passi jo seguiré buscant la manera d'accedir al teu interior i fer-te sentir acompanyat i quan surtis buscarem solucions per a tots els problemes que puguin vindre, junts tindrem la força per superar-ho tot perquè l'amor que sentim l'un per l'altre és més fort que qualsevol circumstància, tingués força per favor, pensa en mi, tanca els ulls i podràs sentir com t'abraço ben fort jo faré el mateix.
En fi l'únic que vull és que sàpigues que t'espero fora, que no marxaré sense tu a cap banda.
Besades, abraçades, mimitos y de tot un poc d'aquesta doneta que nomes pot pensar amb tu.

…...............

Espero ideas para poder enviar la siguiente carta, aunque sea en castellano da lo mismo, animaros!!!

N
nill
20/8/19 a las 21:56
Mejor respuesta

L
lolitalempika
20/8/19 a las 22:16
En respuesta a nill

No entiendo tu mensaje se escribió mal

L
lolitalempika
20/8/19 a las 22:18

Okkk jajajaja más idiomas! Jejeje gracias por tu respuesta!

N
nill
20/8/19 a las 22:36
Mejor respuesta

Te decia , que muy bien , que la carta es bonita sentida y me ha gustado mucho. Muy bien, chavala.
Eso decia.
Y después de todo el sentimiento que has puesto para tu chico...es imposible superarlo ni equiparalo.

L
lolitalempika
20/8/19 a las 23:14
En respuesta a nill

Te decia , que muy bien , que la carta es bonita sentida y me ha gustado mucho. Muy bien, chavala.
Eso decia.
Y después de todo el sentimiento que has puesto para tu chico...es imposible superarlo ni equiparalo.

Muchas gracias de verdad! Ahora estoy esperando su respuesta ya os la escribiré!

W
willma_13034524
21/8/19 a las 1:45
Mejor respuesta

…...............

Hola, su carta considero que es muy bonita para mostrarle el amor y apoyo hacia a alguien que está lejos de usted, en un lugar lúgubre y ruin.

Y si, lo he leído en catalán sin ninguna molestia en traducirla.

Saludos desde Girona de Catalunya, bonica. ☺️

L
lolitalempika
23/8/19 a las 13:13

…...............

Hola ya he recibido la carta de mi novio para que podáis leerla aquí os la dejo espero que os guste.
Tambien hay un dibujo es preciosa.

hola vida meva!
primer que tot donar-te les gracies per estar al meu costat en este cop que m'ha pegat la vida, és dur que taparten del costat en qui vols estar sense poder fer res, és una impotència enorme, però, gràcies al tu, la persona que estimo i l'oportunitat que em dones tant tu com la família, he vist que val la pena canviar i demostrar que sóc o seré l'home que esperes, cuidant-te, respectan-te, fent les coses bé i estimant-te cada dia més, aprofitant cada segon que estaré al teu costat, t'ho mereixes.
M'has demostrat moltes coses, que m'estimes i que en situacions que era jo el que tenia que respondre o has fet tu, per part meva té un mereixes tot i gràcies per donar-me l'oportunitat de demostrar-te qui puc arribar a ser, este diamant en brut com tu em dius, ha de sortir d'aquí dins brillant i fent les coses bé i correctament tal com tu em vas dir a la carta.
tens raó en què els dies passen lents i cada vegada et trobo més a faltar ja que no et mereixes res daixò que està passant, et demano PERDÓ per les coses dolentes que hagi pogut fer i o que t'hagin pogut perjudicar, vull estar al teu costat sempre i tal com em vas dir, en totes les situacions tan bones com dolentes aquí estaré per ajudar-te apoyarte i passar-ho junts.
Et torno a donar les gràcies per demostrar-me que estàs al meu costat, estan aquí dins és una força immensa la que em dones i vull que sàpigues que ja has accedit al meu interior ja que ets part del meu cor, T'ESTIMO AMOR MEU!!
Gràcies per esperar-me, no et fallare, Gràcies per animar-me cada dia, gràcies per tot. Espera'm per favor que mos mereixem que tot vagi bé i disfrutar del nostre AMOR.
T'ESTIMO VIDA MEVA!! TAMPOC M'OBLIDÉS!!!
Tambe Vull que siguis forta ja que el fet de que jo estigui aquí dins sé que no és fàcil per a tu, però sé que ho ets i prompte tornarem estar junts cuida't amor!!!
T'ESTIMO I SEMPRE T'ESTIMARÉ!!!

N
nill
23/8/19 a las 13:27

Es una bonita muestra de amor, aunque yo te diria que si le quieres demuestraselo más veces.No una carta a la semana , sino mas a menudo , ya que la privación de libertad se sufre y allí donde está hace falta mucha atención y recordarle que se piensa mucho en él.
Eso no se le olvidará nunca.

S
sarahy_18301291
23/8/19 a las 13:27

Por qué está en la carcel?

L
lolitalempika
23/8/19 a las 13:32
En respuesta a nill

Es una bonita muestra de amor, aunque yo te diria que si le quieres demuestraselo más veces.No una carta a la semana , sino mas a menudo , ya que la privación de libertad se sufre y allí donde está hace falta mucha atención y recordarle que se piensa mucho en él.
Eso no se le olvidará nunca.

Sii se lo demuestro cada día, hablamos por teléfono y cada semana voy a verle y luego una vez al mes tenemos vis a vis intimo. Hago todo lo posible! Gracias Nill

L
lolitalempika
23/8/19 a las 13:33
En respuesta a sarahy_18301291

Por qué está en la carcel?

Por conducir sin puntos en el carnet, lo puse arriba, gracias por intervenir sololaverdad

S
sarahy_18301291
23/8/19 a las 13:35

Por conducir sin puntos en el carnet, lo puse arriba, gracias por intervenir sololaverdad

Uy. Y eso cuánto tiempo es? 

L
lolitalempika
23/8/19 a las 13:36

Uy. Y eso cuánto tiempo es? 

6 meses le han puesto

S
sarahy_18301291
23/8/19 a las 13:36

Perdona que no leí bien el motivo. Conozco a alguien que tuvo retirada de carnet por taza muy elevada. Pero si es carcel es que causó accidente o así?

L
lolitalempika
23/8/19 a las 13:38

Perdona que no leí bien el motivo. Conozco a alguien que tuvo retirada de carnet por taza muy elevada. Pero si es carcel es que causó accidente o así?

No, es porque le pillaron 2 veces sin puntos en el carnet y le llegó una multa de 1400€ pero no la pudimos pagar y por eso entro para pagar la multa con prisión

S
sarahy_18301291
23/8/19 a las 13:55

No, es porque le pillaron 2 veces sin puntos en el carnet y le llegó una multa de 1400€ pero no la pudimos pagar y por eso entro para pagar la multa con prisión

Ahhh ahora entiendo. Espero que haya aprendido que no conduzca así. No vale la pena. 

S
suhail_8608228
23/8/19 a las 13:56

¿Eso quiere decir que no trabajaba?

S
suhail_8608228
23/8/19 a las 14:00
En respuesta a suhail_8608228

Da igual, no hace falta que respondas.

L
lolitalempika
23/8/19 a las 14:06
En respuesta a suhail_8608228

No me importa contestar, la multa llegó y solo daban 20 días para pagar o venían a detenerlo para ir a prisión, no teníamos tiempo para reunir el dinero

ISDIN Si-Nails

ISDIN Si-Nails

Compartir
Videos, noticias, concursos y ¡muchas sorpresas!
facebook